Σκέψεις πάνω στην αξιοποίηση των διαδραστικών πινάκων

Σε αυτό το post θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας λίγες σκέψεις πάνω στην αξιοποίηση διαδραστικών πίνάκων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ειδικότερα καταθέτω προάστεςι αλλά και προβληματισμούς πάνω στην αξιοποίηση των διαδραστικών πινάκων σε ένα Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας.

Καλή ανάγνωση: εδώ.

Δ.Ρ.

Comments

  1. αγαπητε συναδελφε η τοποθετηση σας με βρισκει σύμφωνο!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ο διαδραστικός πίνακας.

    Ο διαδραστικός πίνακας είναι κατά την προσωπική μου γνώμη ένα απαραίτητο εργαλείο στο σύγχρονο σχολείο.
    Είμαι μαθηματικός και τα τελευταία τέσσερα χρόνια διδάσκω σε γυμνάσιο με λυκειακές τάξεις. Το σχολείο μου σε δύο γυμνασιακές τάξεις διαθέτει διαδραστικό πίνακα. Είχα την τύχη να εκπαιδευτώ ως πολλαπλασιαστής πριν μερικά χρόνια και έτσι με την χρήση των διαδραστικών είχα κάποια εμπειρία!

    Με την χρήση του διαδραστικού πίνακα ερχόμαστε πιο κοντά στα παιδιά. Οι μαθητές μας είναι εξοικειωμένοι με τη χρήση smartphones , tablets οπότε μια διαδραστική επιφάνεια τους μοιάζει γνώριμη σε αντίθεση με τον πίνακα κιμωλίας, που μοιάζει με ιστορικό στοιχείο, άρα και πιο εύχρηστη και λειτουργική. Ο διαδραστικός αποτελεί για τα παιδιά ένα οικείο περιβάλλον μάθησης.
    Με το διαδραστικό πίνακα εξοικονομείται πολύτιμος χρόνος. Μπορεί κανείς να ανοίξει τη σελίδα του σχολικού βιβλίου και πάνω σε αυτή να κάνει παρατηρήσεις , σχόλια να λύσει μία άσκηση και όλα αυτά με ένα παιγνιώδη τρόπο μιας και τα εργαλεία του διαδραστικού σου επιτρέπουν να κρύψεις στοιχεία, να ρίξεις φως κάπου αλλού να αποκαλύπτεις σιγά σιγά!Επίσης δε χρειάζεται να σβήνεις και να γράφεις μιας και όλα μπορεί να είναι αποθηκευμένα και ανα πάσα ώρα να επιστρέψεις.
    Ο διαδραστικός κάνει το μάθημα πιο συναρπαστικό αφού μπορείς να έχεις πολλές εναλλαγές. Το βίντεο το διαδέχεται η εικόνα, την εικόνα το φωτόδεντρο, το φωτόδεντρο η εφαρμογή της geojebra και έτσι κεντρίζεις και κρατάς αμείωτο το ενδιαφέρον του μαθητή.
    Με τη χρήση διαδραστικού μπορεί ο μαθητής να έχει πρόσβαση στο μάθημα όταν διαβάζει στο σπίτι και σε χρειάζεται να αντιγράφει τα όσα λέει ο καθηγητής στον πίνακα.
    Υπάρχουν εκπληκτικές εφαρμογές όπως το kahoot που σου δίνει την δυνατότητα να παίξεις μέσα στην τάξη με κουίζ πάνω στα σχολικά μαθήματα. Φέτος για παράδειγμα κάναμε επανάληψη στα μαθηματικά της β΄ γυμνασίου με το ακόλουθο κουίζ που δημιούργησα:https://create.kahoot.it/details/e50e9252-e968-4a9a-b034-9bb44be8f360.

    Κλείνοντας θέλω να τονίσω ότι ο διαδραστικός δεν είναι προτζέκτορας αλλά είναι και προτζέκτορας

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Αξιοποίηση της ηλεκτρονικής μάθησης e-class

Ο διαδραστικός πίνακας.